Спілкування з податковою без зусиль: працює комунікаційна податкова платформа

У Головному управлінні ДПС у Черкаській області працює формат співпраці з бізнесом – Комунікаційна податкова платформа.

Зараз, як ніколи, важливо залишатися на зв’язку. Саме тому податкова служба розширила можливості для комунікацій з громадськістю і бізнес-спільнотою, аби кожен знайшов оптимальний для себе формат діалогу з податківцями. Платформа – це відкритий майданчик для спілкування з лідерами думок, представниками асоціацій, професійних об’єднань, які захищають інтереси платників податків. Також запрошують до участі в роботі платформи народних обранців та членів консультативно-дорадчих й інших допоміжних органів, які представляють позицію громад та мають вплив на впровадження змін до податкового законодавства.

Нині до обговорення запропоновано низку актуальних на сьогодні тем: декларування доходів громадян, сплата мінімального податкового зобов’язання, оподаткування благодійної допомоги, а також виплата  благодійної допомоги внутрішньо переміщеним особам, функціонування мобільного застосунку «Моя податкова», нарахування податкової знижки та ін.

Як працює Комунікаційна податкова платформа?

Для оперативного зв’язку з учасниками платформи створено в Головному управлінні ДПС у Черкаській області окрему електронну скриньку: ck.ikc@tax.gov.ua.

Отже, якщо ви – уповноважений представник громадського, бізнес-об’єднання або громади, депутат або член консультативно-дорадчого органу, надішліть на цю електронну скриньку свій запит або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення.

Після отримання листа з вами оперативно зв’яжеться координатор платформи для визначення формату відповіді та дати проведення зустрічі з відповідальними особами профільних структурних підрозділів Головного управління ДПС у Черкаській області.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.