Соцзахист, COVID-19 та інше: в обласному контактному центрі надають роз’яснення черкащанам з різних питань

Аналіз звернень, що надходили від жителів Черкащини до обласного контактного центру упродовж квітня цього року, свідчить про необхідність посиленої уваги органів влади щодо питань соціального захисту населення – 394 звернення за місяць.

Зокрема щодо соціальних виплат, надання матеріальної допомоги, отримання житлових субсидій. Про це зазначають фахівці контактного центру й додають, що у зв’язку із пандемією, серед актуальних були й питання щодо коронавірусної інфекції COVID-19 та введення карантинних заходів.

Серйозну стурбованість громадян викликали також недоліки у сфері комунального господарства. Найбільше скарг щодо оплати послуг.

Поміж іншого: питання охорони здоров’я, аграрної політики та земельних відносин.

З упровадженням карантину та режиму надзвичайної ситуації працює цілодобова „гаряча лінія“ (0 800 508 876), на яку надходять звернення щодо ситуації з поширенням коронавірусної інфекції на Черкащині.

Впродовж квітня спеціалісти обласного контактного центру приймали та надсилали звернення на розгляд органам виконавчої влади, аналізували їхнє опрацювання, стан вирішення порушених питань, дотримання термінів розгляду.

Також надавали консультації та роз’яснення заявникам щодо положень законодавства, необхідну довідкову інформацію.

Найбільше звернень надійшло від жителів міст Черкаси, Сміла та Умань, з Черкаського, Шполянського та Чигиринського районів, інформує пресслужба Черкаської ОДА.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *