Смілянські вчителі вчилися бути креативними

84425273_1475380655972736_4097918517196619776_n_resizeПід час місячника педагогічної майстерності у школі №7 провели музичний клодайд на тему “Специфіка використання методів та прийомів навчання у початковій та старшій школі на уроках мистецьких дисциплін у контексті впровадження НУШ”.

Участь у ньому взяли вчителі як початкової, так і старшої ланки, адже нові прийоми та методи можна застосовувати в своїй викладацькій роботі в будь-якому класі. Робота групова, в парах, індивідуальна. Все, як на звичайному уроці, розповідає Людмила Царинна, вчитель музичного мистецтва.

Педагоги застосовували на практиці “Ґудзики Блума”, працювали з кубиками Блума, ознайомились з такими прийомами як “Інфографіка”, “QR-коди”, “Хмари слів”, “Кола Луллія”, ейдетика (мнемотаблиці), ментальні картки (інтелектуальні), з різними дидактичними іграми та іграми з Lego.

Уучасники виконали ритмічні вправи з Lego та стаканчиками, а на закінчення заняття кожний отримав порадничок “40 способів як залишитись креативним” та смайлика-штрихкодика з побажаннями-рецептами.

 

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.