Обов`язковим компонентом оцінки сучасного педагога є оволодіння ним сучасними технологіями отримання і передачі учням нової інформації, інформують у школі №11.
Педагоги цієї школи використали час не для відпочинку, а підвищення рівня професійної компетентності з використання в освітньому процесі ІКТ.
Допомагали їм у цьому завідувач лабораторії-центру інформаційних технологій Черкаського інституту післядимломної освіти педагогічних працівників Вадим Шемшур та методист лабораторії-центру Богдан Безпоясний.
Вони провели на базі школи заняття спеціального курсу «ІКТ – інструментарій в умовах трансформації освіти».
35 педагогів школи №11 поглибили знання про використання комп’ютерних програм, електронних засобів навчального призначення. Найбільш цікавими були форми роботи з QR-кодами – винайденим близько двадцяти років тому в Японії двовимірний штрих-кодом, який дозволяє кодувати будь-яку інформацію.
Головною перевагою QR-коду над звичайним штрих-кодом є можливість сканування звичайною камерою смартфона та великий обсяг інформації, що кодується, а також використання його на всіх етапах проведення уроку
Залишити відповідь