Смілянські школярі випробували себе у ролі археологів

22851958_859487844228690_3736671422309302124_nУ нинішньому навчальному році у школі №7 розпочала свою роботу секція МАН (мала академія наук) для учнів 9-х і 10-го класів, які бажають поглиблено вивчати історію України.
Цікавою та насиченою як з теоретичної, так і з практичної точки зору є програма роботи учнів 9-х класів, що передбачає детальне опанування найрізноманітніших питань української історії крізь призму спеціальних історичних дисциплін – галузей історичної науки, які прицільно вивчають минуле за різними типами джерел (наприклад, археологічними знахідками, етнографічним матеріалом, гербами, монетами та ін.).
Нещодавно дев’ятикласники на заняттях МАН закінчили розгляд теми, яка стосувалася археологічної спадщини України. Найбільш цікавим видалося практичне заняття, в рамках якого учні мали змогу випробувати особливості професії археолога.
На шкільному подвір’ї спеціальною розміткою була позначена ділянка, працюючи на якій МАНівці поглибили свої знання про методику археологічного розкопу.
В імітаційно-ігровій формі учні дізналися про способи визначення та розмітки місця розкопу, етапи його проведення, способи віднаходження та виокремлення різних типів речових знахідок.
Спеціальну увагу на занятті було приділено вивченню учнями базових правил фіксації знайдених матеріалів у справжньому польовому щоденнику, який використовується професійними археологами.
Практичний характер археологічних студій сприяв не лише поглибленню знань учнів з археології та історії в цілому, але й вкотре актуалізував важливість збереження речових та археологічних пам’яток, які є безпосередніми свідками минулого.

ЄЛЕСІН П.В., 
вчитель історії, 
керівник секції МАН

22780355_859487987562009_233851513277235078_n 22814129_859487910895350_8625621554545477558_n

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.