Смілянські школярі вчилися шукати потрібну інформацію та створили тематичний лепбук

272961963_2101365513374244_2071004479686711482_nЛепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності, особливо актуальний в умовах впровадження Нової української школи.

Саме лепбук став заключним етапом самостійної пошукової роботи, яку учні 7-В класу смілянської школи №7 виконували в процесі вивчення теми «Фізичні та хімічні явища навколо нас» під час уроків хімії в рамках STEM-тижня.

Діти вчились знаходити потрібну інформацію серед великої кількості джерел, а також розглянули, вивчили, повторили і закріпили навчальний матеріал в цікавій та нестандартній формі.

Семикласники наповнили інтерактивну папку тематичними іграми, пазлами, малюнками, завданнями та повідомленнями, які розмістили у кишеньках, дверцятах, віконцях, що відкриваються, рухаються та розкладаються.

Такий вид діяльності сприяє формуванню у дітей медіаграмотності, інженерного мислення та вдосконалює навички командної роботи. Учні 7-В класу із задоволенням попрацювали та вже запланували створити лепбук по темі «Кисень», розповіли у школі №7.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *