Смілянські школярі показали, як добре знають історію свого роду

В рамках науково-методичного семінару «Теоретичні і методичні засади педагогічної системи самопізнання і особистісно-професійного самовдосконалення: практичний аспект» заступникам директорів з навчально-виховної роботи, учасникам семінару, було запропоновано провести педагогічне дослідження з знання свого роду серед учнів загальноосвітніх закладів.Дослідження «Історія роду» провели з метою формування поваги, вдячності до родини та почуття патріотизму до Батьківщини. Респондентам запропонували заповнити табличку,  показати, чи знають вони свою родину до прапрадідуся та прапрабабусі, їх роки життя та дітей.

У дослідженні взяли участь 15 шкіл області, у їх числі 114 учнів 5-9 класів Смілянської школа №2. За результатами дослідження 32% опитаних заповнили табличку повністю, тобто показали, що знають свою родину добре, 43% – мають знання про них частково, 25% – змогли заповнити табличку лише на початковому рівні. 

За результатами опитування було визначено рівень культури родинних взаємин за знанням свого родоводу.

За інформацією Черкаського центру

післядипломної освіти педагогічних працівників

Черкаської обласної ради

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *