Смілянські податківці звітували про роботу із зверненнями громадян

Смілянська ОДПІ нагадує, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення згідно статті 1 Закону України від 02.10.1996 року № 393/96- ВР «Про звернення громадян».

Так, у січні – березні 2017 року до Смілянської ОДПІ надійшло 5 письмових звернень громадян, що на 2 звернення менше у відповідному періоді 2016 року .

Порівняльний аналіз стану письмових звернень громадян свідчить, що порушені у зверненнях питання стосуються в основному інформування про ухилення від сплати податків.

Тематика письмових звернень наступна:

  • відмова в отримані реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 1 письмове звернення;
  • інформування про ухилення від сплати податків – 2 письмових звернення;
  • контрольно-перевірочна робота – 1 письмове звернення;
  • плата за землю – 1 письмове звернення.
Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *