Смілянські податківці роз’яснюють як можна отримати доступ до публічної інформації

Сміла_ОДПІСмілянська ОДПІ в рамках правопросвітницького проекту «Я маю право!» наводить роз’яснення щодо Закону Украни «Про доступ до публічної інформації». Відповідно до статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Запит на отримання публічної інформації може бути поданий:
– на поштову адресу: 20702, м. Сміла, вул. Незалежності, 76;
– *на електронну адресу: ck.smila@sfs.gov.ua;
– факсом: (04733) 4-25-65;
– телефоном: (04733)2-09-53.

Також запит на отримання публічної інформації може бути поданий запитувачем під час особистого відвідування Смілянської ОДПІ ГУ ДФС у Черкаській області.
Згідно з Законом України «Про доступ до публічної інформації», відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право оскаржити:
1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;
2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;
3) ненадання відповіді на запит на інформацію;
4) надання недостовірної або неповної інформації;
5) несвоєчасне надання інформації;
6) невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону;
7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
Надання інформації щодо реєстрації вхідної кореспонденції звернень громадян, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керуючих та запитів на отримання публічної інформації здійснюється відділом обліку звернень громадян та  організації доступу до публічної інформації Відділ обслуговування платників у робочі дні за графіком: 
– понеділок – четвер з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00,  п’ятниця з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 16.45 за телефоном: (04733) 2-09-53.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *