Смілянська вчителька розповіла про актуальні завдання сучасної школи

IMG_20180123_101312_resizeОдне з актуальних завдань сучасної школи — пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їх розумової активності, спонукання до творчості, виховання школяра як життєво й соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях, вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань.

У школі №3-колегіумі вчителі відзначають високу ефективність застосування дослідницьких прийомів і методів у навчанні для формування в школярів дослідницької позиції в сприйнятті й осмисленні світу. На базі школи працюють наукове товариство МАН, гуртки, факультативи, курси за вибором, проводяться учнівські олімпіади та конференції, що сприяє організації науково-дослідницькій діяльності учнів. Такий підхід дає можливість учням самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості. Тому навчання в значній мірі стає таким, що ініціюється учнями, які засвоюють новий досвід, у тому числі й дослідницько-пізнавальний.  Особлива увага у нашому закладі приділяється конкурсу-захисту МАН. В цій області вчителі і учні тісно співпрацюють один з одним, тому в цьому навчальному році учні школи-колегіуму здобули 18 призових місць на міському рівні, 14 – на обласному та 1 – на всеукраїнському. Крім того, учні були залучені до інших дослідницьких конкурсів: «Герої не вмирають», «Право очима дітей», «Голодомор».

Варто зазначити, що саме дослідницька модель навчання, що вже застосовується багато років у школі № 3-колегіумі, дає змогу випускникам школи бути адаптованими до вимог Вищої школи, адже наші випускники мають практичний досвід наукових досліджень, який активно використовують під час навчання у вищіх навчальних закладах.

Отже, сучасне суспільство потребує від шкільної освіти підготовки молоді, здатної відповідати на виклики часу, компетентної та мобільної на сучасному ринку праці, яка має громадянську позицію та ефективно здійснює діяльність, саморозвивається та здатна навчатися протягом життя. Співпраця вищих навчальних закладів і школи, науково-дослідницька діяльність учнів – це, на думку вчителів школи №3-колегіуму, один із шляхів перебудови роботи закладу в умовах оновлення освітньої парадигми в Україні, методологічної переорієнтації процесу навчання з інформативного викладання на розвиток особистості учнів, формування життєвих компетентностей, впровадження інноваційних процесів до викладання навчальних дисциплін в школі.

Анастасія Шаматова,

учитель історії та правознавства школи №3-колегіуму

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *