Смілянам роз’яснили, які права вони мають, як фінансові споживачі

149870073_3773752689382577_7568225468787661526_oПідвищення фінансової грамотності громадян – важлива та актуальна тема. Як зазначають у Смілянському центрі з надання БВПД, багатьох проблем, з якими клієнти звертаються до системи безкоштовної правової допомоги можна було б уникнути, якби люди знали свої права як споживачів фінансових послуг.

Тому, 17 лютого головний спеціаліст відділу правопросвітництва та надання правової допомоги Олена Сокол провела вуличне інформування для жителів Сміли.

Сміляни отримали відповіді на такі важливі та поширені питання: які є пастки під час оформлення споживчого кредиту в банку; чи має банк право без попередження клієнтів змінювати тарифи на свої послуги; чи може банк арештувати пенсійний рахунок; чи є порушенням видача кредитної картки разом із зарплатною, а також дізналися, куди звертатися, якщо клієнт вважає, що фінансова установа порушує його права.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *