Школа майбутнього пенсіонера

69506328_782251642206677_1017228867657531392_nСьогодні, в рамках заходу «Школа майбутнього пенсіонера», заступник начальника Смілянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Алла Кірієнко розповіла присутнім про запровадження нової моделі обслуговування громадян з питань пенсійного забезпечення – призначення пенсії в «один дотик». 

Під час заходу громадяни різних вікових категорій дізнались про роботу оновленої системи прийому громадян в органах Пенсійного фонду за принципом «одне відвідування». Тобто, майбутні пенсіонери можуть подати документи на призначення пенсії дистанційно, через особистий кабінет на веб-порталі Фонду, скориставшись електронним цифровим підписом та прийти до сервісного центру лише за пенсійним посвідченням. 

Було наголошено, що призначити пенсію в «один дотик» нескладно, а впровадження такого сервісу спрощує взаємодію з Пенсійним фондом та дозволяє максимально комфортно вирішити питання з пенсійного забезпечення.

Учасники заняття отримали вичерпну інформацію стосовно кожної послуги Пенсійного фонду, дізнались як зареєструватись на порталі та що необхідно для призначення пенсії «в один дотик».

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *