#ШахрайГудбай: кіберполіція та Нацбанк запустили інформаційну кампанію щодо платіжної безпеки

shakhraygudbay_ban_minУже вдруге кіберполіція стала співорганізатором інформаційної кампанії #ШахрайГудбай. Її мета – покращити обізнаність громадян про кібергігієну та сформувати культуру безпечної поведінки у віртуальному просторі, а також нагадати основні правила безпеки безготівкових розрахунків.

Проект об’єднав близько 80 партнерів – це Нацбанк, Департамент кіберполіції Нацполіції, ЄМА, банки, платіжні системи, мобільні оператори, інтернет-магазини, поштові служби, обласні державні адміністрації та інші. Інформаційна кампанія триватиме впродовж наступних трьох місяців в усіх регіонах України.

За словами начальника відділу протидії злочинам у сфері комп’ютерних систем Департаменту кіберполіції Євгенія Дороганова, найпоширеніші сценарії шахрайства за минулий рік: продаж неіснуючих товарів, псевдовиграші, телефонні шахрайства, фішингові ресурси для привласнення грошей або збору персональних даних, заволодіння грошима під приводом надприбутків та прохання знайомих про допомогу у соціальних мережах. У цілому за минулий рік кіберзлочинці ошукали громадян більше ніж на 193 мільйони гривень.

Так, упродовж 2021 року кіберполіції вдалося задокументувати злочинну діяльність та скерувати до суду більше 2000 кримінальних проваджень, що стосуються саме інтернет-шахрайства.

«Попри те, що кіберполіція веде наступальну боротьбу, інтернет-зловмисники щоразу вдосконалюють свої схеми або ж вигадують нові. Тому ми робимо акцент на превентивній роботі з населенням, адже знання основних правил кібергігієни мінімізує ризики постраждати від злочинних дій хакерів чи інтернет-шахраїв», – підсумував Євгеній Дороганов.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *