Сервісні центри МВС розширюють список послуг, що можуть надаватись дистанційно

54f7e010-2570-438e-9172-ad4d6c1d9735-3В умовах карантину, сервісні центри МВС розширюють список адміністративних послуг, що можуть надаватись дистанційно.

Відтепер, починаючи з 21 березня 2020 року, чергові сервісні центри МВС будуть приймати документи в електронному вигляді для здійснення першої державної реєстрації нових легкових транспортних засобів.

Для отримання цієї послуги власник або уповноважена ним особа може надіслати до чергового сервісного центру МВС наступний пакет документів:

  • заяву власника, та згоду на обробку персональних даних;
  • копію паспорта (із зазначенням місця реєстрації);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податка;
  • документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу;
  • документ, де зазначена вартість транспортного засобу;
  • документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху.

Після перевірки сканкопій документів працівник призначає час та дату для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків у цьому сервісному центрі МВС.

Нагадуємо, що збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації  легкового транспортного засобу становить :

  • якщо вартість транспортного засобу не перевищує або дорівнює 346 830 грн – 3%;
  • якщо вартість транспортного засобу більше ніж 346 830 грн або дорівнює 609 580 грн – 4%;
  • якщо вартість транспортного засобу більше ніж 609 580 грн– 5%.

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна на сайті сервісного центру МВС у розділі “Реєстрація та експлуатація транспортного засобу” або за телефоном: (044) 290-19-88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.