Робота в умовах Нової української школи – першочергове завдання смілянських освітян

Нині для освітян, завданням номер один є підготовка до роботи в умовах Нової української школи. А це, насамперед, підготовка вчителів.

У місті проводиться велика робота. Зокрема, методист методичного кабінету Сигида С.В. перемогла у конкурсі з  підготовки тренерів Нової української школи, пройшла навчання та взяла участь у підготовці регіональних тренерів на базі Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.

Щодо роботи в умовах Нової української школи проведено семінари – практикуми для вчителів, директорів закладів загальної середньої освіти, їх заступників з навчально-виховної роботи, батьківської громадськості.  

Вчителів початкових класів, іноземної мови, фізкультури, музичного мистецтва, заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти залучено до проходження дистанційного курсу на платформі ED-ERA;  вчителів фізичної культури, музичного мистецтва, заступників директорів з навчально-виховної роботи – до проходження тренінгів на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників».

На базі міста проведено перепідготовку 30 вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти за відповідними програмами МОН (тренер Сигида С.В.), а в травні на базі навчально-виховного комплексу «Ліцей-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Лідер» інститут післядипломної освіти педагогічних працівників провів тренінг для вчителів англійської мови, які будуть навчати першокласників у 2018-2019 навчальному році.

Навчання проводив тренер Юрій Віталійович Момот, учитель англійської мови Черкаської міської гімназії №1,  за програмою «Навчання англійської мови у початковій школі у новому контексті». Під час навчання особливу увагу було приділено розвитку розумової діяльності молодших школярів, особливостям навчання граматики та лексики у початковій школі, вивченню мови через гру. Значну частину тренінгу було спрямовано на роль оцінювання у початковій школі, основи інклюзивної освіти та плануванням уроків по-новому.

Щиро вдячні КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників» (ректор Чепурна Н.М.) та профільним методистам за надання дієвої практичної допомоги щодо здійснення перших  кроків і вірю у впевнений старт Нової української школи. 

В.Руденко, завідувач методичного кабінету

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.