Результати дослідження соціально-емоційних навичок учнів шкіл Черкащини

Учні шкіл Черкащини взяли участь у дослідженні соціально-емоційних навичок. Про це розповіла начальниця обласного управління Державної служби якості освіти Оксана Компанієць на брифінгу в медіацентрі ОВА.

Як вона зауважила, вивчення міжнародне. Його проводили в 15 країнах світу. Зокрема, в Україні до нього долучилися майже 5 тисяч школярів.

– Серед учасників – 400 учнів шкіл Черкащини, – додала Оксана Компанієць. – Територіально охоплено всі райони. Вік школярів – від 10 до 15 років.

За результатами дослідження, українське учнівство має показник стійкості на рівні 12%. Це один із найвищих у світі.

Якщо виокремити вікові особливості, то соціально-емоційні навички краще сформовані у 10-річних учнів та учениць, аніж у 15-річних. Старшокласники показали слабше розвинені навички мотивації досягати, довіри, оптимізму, енергійності й упевненості в собі. Натомість 10-річні діти менше співпереживають, проявляють толерантність, відповідальність, креативність, допитливість,

– Дослідження дуже об’ємне та ґрунтовне, – зауважила Оксана Компанієць. – А його результати важливі. Опрацювавши їх, ми матимемо своєрідну дорожню карту для подальших дій. Зокрема, для того, щоб ще більше уваги приділяти формуванню соціально-емоційних навичок в учнів. Це – не тільки про підтримку учнів, а й про розвитку освіти загалом. Зокрема, якісне опанування шкільного матеріалу.

Пресслужба Черкаської ОВА

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.