Проєктна діяльність юних смілян на уроках трудового навчання

IMG_20200305_133159Мета базової загальної середньої освіти – розвиток і соціалізація учнів, формування їхньої національної самосвідомості, культури, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.

У школі №3-колегіумі на уроках трудового навчання цього досягають, залучаючи учнів до проєктної діяльності. Адже це провідний засіб розвитку і навчання учнів, який допомагає формувати здатність до самостійного навчання, умінь конструювати процес пізнання і на практиці реалізувати заплановане.

Результатом проектно-технологічної діяльності учнів є проєкт –  спроєктований і виготовлений виріб чи послуга.

Учитель і учні разом обирають об’єкт проєктування, досліджують і обґрунтовують форму або конструкцію виробу, досліджують і добирають матеріали, визначають необхідні технологічні процеси, за допомогою яких буде виготовлено виріб, розробляють необхідні для виготовлення виробу проектно-технологічні документи — малюнок, ескіз, технічний рисунок, схема тощо, виконують  заплановані роботи.

На завершення мають готовий виріб. Для прикладу, учні 6-х класів проєктують, досліджують і виготовляють серветниці. Різні форми виробу та техніка виконання дають відмінний результат.

Олег Чуйко,

вчитель трудового навчання школи №3-колегіуму

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *