Смілянське об’єднане управління Пенсійного фонду України Черкаської обалсті нагадує про те, що працює Урядова «гаряча лінія». Урядова «гаряча лінія» – 1545.
Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.
Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово
Дзвінки на урядову «гарячу лінію» з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів (Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл) безкоштовні.
Також на урядову «гарячу лінію» можна зателефонувати за номером: (044) 284-19-15 (оплата за тарифами оператора зв’язку).
Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової«гарячої лінії»: +38 (044) 284-19-15.
Працює «гаряча лінія» для підприємців 0-800-503-045
Режим роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю до 16:45. У вихідні, святкові дні та у неробочий час дзвінки на «гарячу лінію» для підприємців за бажанням заявника переадресовуються на урядову «гарячу лінію».
Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua
Подати електронне звернення
На базі Урядового контактного центру цілодобово працюють спеціалізовані «гарячі лінії»:
– з питань інформування громадян України, які переселяються із тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і міста Севастополь та регіонів проведення антитерористичної операції в інші регіони України;
– з питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах.
Будь ласка, звертайтесь на вищезазначені спеціалізовані «гарячі лінії» за номером телефону 1545, а також через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua
Залишити відповідь