Покази лічильника можна відтепер передати за допомогою мобільного додатку

додатокУдосконалену послугу передачі показів лічильника через безкоштовний месенджер Viber презентували сьогодні під час прес-конференції в ПАТ «Черкасиобленерго». Новий паблік-акаунт Товариства елементарно та швидко проведе вас процедурою передачі показів лічильника.– Новий сервіс ПАТ «Черкасиобленерго» розрахований на спрощення передачі показів приладів обліку нашими споживачами. Відтепер все простіше. Для того, щоб передати покази лічильника, споживачу необхідно лише зайти у мобільний додаток Viber та відсканувати QR-код, що зображено на наших листівках та сайті Товариства, – зазначив директор з інформаційних технологій та зв’язку ПАТ «Черкасиобленерго» Олексій Шевченко.

Нова послуга, яка створена для підвищення зручності клієнтів компанії, забезпечує автоматизацію передачі показів і, водночас, додає можливість обслуговувати необмежену кількість особових рахунків ваших рідних та близьких.

– Головна ідея запровадження цієї системи полягала у тому, щоб споживач міг натисканням двох-трьох кнопок передавати покази електролічильника, і щоб йому при цьому не потрібно було запам’ятовувати ті чи інші цифри. Це потрібно також для того, щоб максимально захистити систему від помилок. Попередній досвід запровадження автоматизації процесу показав, що люди досить часто передають покази приладів обліку з помилками, що потребує подальшого зв’язку оператора з абонентом. Даний сервіс відфільтровує помилки при введенні даних, не дозволяючи абоненту передавати некоректні відомості. Розробка цієї системи зайняла 1,5 місяця. Ми передбачили два варіанти під’єднання до корпоративного чату ПАТ«Черкасиобленерго»: через сканування QR-коду або через перехід за посиланням на сайті Товариства. Таким чином Ви автоматично під’єднаєтесь до паблік-аккаунту ПАТ«Черкасиобленерго». Далі слід натиснути «Повідомлення» та просто дотримуватись інструкції автовідповідача, – пояснив розробник послуги, начальник служби інформаційних технологій ПАТ«Черкасиобленерго» Валерій Вязовик.

Для зручності споживачів до кожної домівки надійде листівка з QR-кодом та інструкцією з його застосування. Детальніше ознайомитися з послугою ви можете на сайті компанії за посиланням.

Прес-служба ПАТ «Черкасиобленерго»

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *