«Пульс»– унікальний сервіс фіскальної служби, що приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання, що виникають в процесі взаємовідносин з органами ДФС, пов’язаних з адмініструванням податків та митних платежів. Сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники фіскальних органів не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Звернення, які надходять на цей сервіс, розглядаються протягом доби та вирішуються по суті, відповідно до чинного законодавства. Але є такі звернення, що потребують додаткового опрацювання. У будь-якому випадку, заявник обов’язково отримує повідомлення про результати перевірки даних та вжиті заходи. Ефективний сервіс «Пульс» (044) 284-00-07 є каналом комунікації з громадянами.
Податківці повідомляють: слідкувати за звереннями можна через систему “Пульс”
6 Травня 2016, 17:00 Сміла
Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.
Залишити відповідь