Педагогічні пошуки для впровадження освітніх реформ

FB_IMG_1570539730722Для успішного впровадження освітніх реформ Нової Української Школи надзвичайно актуальним є навчання педагогів впроваджувати в практику роботи методики інтеграції предметних та громадянських компетентностей. З цією метою та в рамках програми “Демократична школа” команда Смілянської школи – родини 15 долучилася до осіннього марафону тренінгів, що був організований в м. Львів Європейським центром Вергеланда (Норвегія) та Радою Європи.

Фасилітацію події забезпечували сертифіковані тренери,які представили інструментарій для формування базових громадянських компетентностей, запропонували критерії їх оцінювання та сприяли переосмисленню ролі вчителя у процесі шкільної соціалізації дитини. Складним і водночас пріоритетним напрямком роботи стало формування розуміння наскрізної лінії між окремим предметом і громадянськими компетентностями.

Смілянські вчителі перші з педагогів міста здійснили занурення в методики навчання основ демократичного громадянства та прав людини під час викладання кожного предмету в 5 – 11 класах. Також було опрацьовано використання формувального оцінювання в старшій школі, яке буде офіційно впроваджуватися з 2021 року.

Окремі тренінгові сесії були присвячені загальношкільним проєктам, як особливому методу формування громадянських компетентностей.

Смілянська школа №15 отримала неоціненні знання і практичні навички,які дадуть змогу учнівській, педагогічній та батьківській спільноті вивести свій рідний заклад на якісно новий рівень надання освітніх послуг.

Заступник директора з НВР НВК №15

Маряна Криворучко

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.