Нова українська школа: нові виклики та відкриття

sdr

НУШ велику увагу приділяє вмінню учня працювати  в команді, адже така  форма роботи сприяє формуванню в кожної дитини демократичного самоусвідомлення та почуття власної гідності.

Вчителі отримали новий виклик – навчитися навчати по-новому, адаптуватися до нової ролі в навчальному середовищі – бути не лише лектором, а й повноцінним членом дослідницької команди, науковим керівником, інколи менеджером навчального процесу. І педагоги школи №3-колегіуму успішно справились з цим викликом.

У реальному світі немає мононаукових процесів – кожен пов’язаний з різними науками. Аби діти розуміли взаємозв’язки й мали цілісну картинку світу, у Новій українській школі пропонується інтегрувати предмети. Так, цього року уроки у першокласників школи-колегіуму проводились  на шкільному  подвір’ї, у бібліотеці, відділенні банку, магазині, ательє мод, у пожежній частині та розважальному центрі «Країна мрій». До освітнього процесу активно залучалися батьки, які на певний час перекваліфіковувались у  вчителів.

Подобається погляд щодо права дитини на помилку. В НУШ не карають за помилки, а спонукають дитину самостійно їх виправити. Відсутність страху помилки – запорука того, що дитина залишатиметься вмотивованою, навіть якщо їй щось не вдаватиметься.

Також по-новому педагоги школи-колегіуму будували стосунки між учнем та вчителем в процесі навчання, які стали партнерськими, оскільки вчителі та учні мали спільну мету і разом відкривали світ, що так швидко змінюється.

Ольга Стеценко,

вчитель початкових класів школи №3-колегіуму

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *