Навчались, змінювались, удосконалювались

Фото_3Дистанційне навчання виявилось для кожного освітянина несподіваним челенджем. Вчителі природничо-математичної кафедри школи №3-колегіуму переформатували звичну роботу і почали працювати, опанувавши онлайн платформи.

Уроки повністю трансформувалися, щоб бути цікавими, нестандартними й конкурувати з ігровими чи медіа-розвагами, на які учні можуть відволікатися на карантині.

Вчителі створили групи у месенджерах, де щоденно обмінювались інформацією, перевіряли учнівські роботи, проводили онлайн-консультації, онлайн-уроки на платформі Zoom, тематичні виховні заходи.

Учителі хімії, фізики, інформатики, математики, основ здоров’я створили віртуальний клас «Google Classroom», де розміщували публікації, прикріплювали завдання, посилання на веб-ресурси, фотографії, скріпи підручників.

Учні опрацьовували теоретичний матеріал, переглядали відеоматеріал, виконували завдання, малювали, фотографували чи знімали коротке відео та надсилали вчителю, крім цього і вчителі, і учні могли спілкуватися у віртуальному класі, обмінюватись інформацією, таким чином підтримуючи постійний зв’язок. 

На час карантину, вчителі географії, природознавства, біології використовували добірки онлайн-ресурсів з презентаціями та відео для полегшення опрацювання тем учнями. Перш за все, при нагоді став конструктор інтерактивних карт та National Geographic – онлайн-платформа з освітнім контентом про природу і тварин,  де учні  ознайомились з величезною колекцією відео та фотоматеріалів. 

Яке навчання без інтерактивних вправ? В цьому став у нагоді конструктор інтерактивних завдань Learning Apps, що дозволило зручно й легко створювати вчителям електронні інтерактивні вправи, а учні проявляли свою активність, самостійність, ефективно повторювали вивчений матеріал та поєднували теорію з практикою. Освітні ресурси, такі як “Всеосвіта”, “На Урок” «Мій клас», дали можливість розробляти й проводити онлайн-тестування — швидко та зручно. 

Дистанційне навчання для кожного учасника освітнього процесу – це нове і незвичне, але і можливість навчатись, змінюватись, удосконалюватись.

Олена Хлівна,

вчитель хімії, біології школи №3-колегіуму

5_Б_Робота_в_zoom Фото_2 Фото_3

 

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *