На дорозі в бік Сміли розпочали будувати майданчик для комплексу габаритно-вагового контролю

87789_2Поблизу Черкас на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань км 40+170 (правий проїзд) на виїзді з Черкас в сторону Сміли розпочалися роботи із влаштування майданчика для розміщення комплексу габаритно-вагового контролю.Про це повідомляє служба автомобільних доріг у Черкаській області.

Бетонний майданчик для розміщення пересувного комплексу габаритно-вагового контролю (ГВК) облаштовується працівниками філії «Черкаська ДЕД» ДП «Черкаський облавтодор» на замовлення Служби автомобільних доріг у Черкаській області. Буде забетоновано спеціальний майданчик для розміщення комплексу ГВК, встановлено спеціальні дорожні знаки та інформаційне панно.
На сьогоднішній день в області існує тенденція щодо перевищення великоваговими транспортними засобами нормативних вагових параметрів, що призводить до значної руйнації автомобільних доріг загального користування. Недобросовісні перевізники з року в рік відверто ігнорують норми навантажень, розбивають дороги, перетворюючи їх у суцільне бездоріжжя, наражаючи на небезпеку інших учасників дорожнього руху.
Як повідомлялося раніше, з метою збереження дорожнього покриття від передчасних руйнувань, вагу вантажівок на автошляхах Черкаської області у Черкаській області одночасно контролює 2 комплекси габаритно-вагового контролю: на автодорозі М-05 Київ-Одеса км 210+450 в Уманському районі та на автодорозі Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь км 103+200 у Золотоніському районі.
Згодом розпочнуться роботи щодо облаштування майданчика для ГВК на в’їзді в Черкаси на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань. Роботи із влаштування цих майданчиків виконуються за рахунок коштів з експлуатаційного утримання і будуть закінчені цього року.
Торік Черкаська область отримала три габаритно-вагові пересувні лабораторії на базі автомобілів «Опель». Вестимуть контроль за порушеннями вагових норм на дорогах інспектори Управління Укртрансбезпеки у Черкаській області. Вони готові забезпечити цілодобовий режим роботи. Тривалість перевірки вантажівки – 1-3 хвилини.
Лише торік фахівці управління провели більше чотирьох тисяч перевірок та склали 396 актів, сума нарахованих стягнень сягає понад 90 тисяч євро. До державного бюджету за проїзд автомобільними дорогами перевізники сплатили майже 1 млн грн.
Служба автомобільних доріг у Черкаській області нагадує, що перевезення подільних вантажів, у тому числі сільськогосподарської продукції транспортними засобами, вага яких з вантажем перевищує 40 тонн, заборонена українським законодавством. Рух транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, здійснюється тільки за спеціальним дозволом. Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 тонн або фактичною масою понад 24 тонни автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.
Тож просимо водіїв-перевізників та керівників підприємств пам’ятати про відповідальність за порушення законів України та обов’язки, які ви берете на себе, як керівники та учасники дорожнього руху.
Прес-служба САД у Черкаській області

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *