Минулоріч сміляни подали 130 скарг щодо порушення прав споживачів

права споживачівЗа 2020 рік від смілян до відділу торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів під час особистих прийомів надішло та було врегульовано 130 скарг щодо порушення прав споживачів. Йдеться про порушення у сфері торгівлі та платних послуг, частина суб’єктів господарювання працює, порушуючи законодавство про захист прав споживачів.

Починаючи з елементарного оформлення куточка покупця в торговельному приміщенні, де повинна бути розміщена інформація про суб’єкта господарювання, витяги з Закону та правила торгівлі, та завершуючи відмовою споживачу в його законних правах та вимогах. Частим явищем є невидача розрахункових документів під час реалізації товару.

Хоча, згідно з законодавством, продавець зобов’язаний видати розрахунковий документ, чи то касовий чи товарний чек. Відсутність такого документу згодом позбавляє споживача права висувати свої претензії щодо даного товару. Варто сказати, що не всі підприємці є грубими порушниками прав споживачів. Більше – добросовісних.

Для оформлення звернення чи скарги необхідна наявність розрахункового документа, який засвідчує факт купівлі продукції та найменування суб’єкта господарювання і його адреса.

У разі порушень, споживачі завжди можуть звернутися у відділ торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів управління економічного розвитку за адресою: бульв. Г.О. Бобринського, 2, Будинок побуту, 4 поверх.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *