Майже 8 тисяч звернень надійшло в обласний контактний центр у березні

1йЗ початку повномасштабного вторгнення на Україну окупантів 24/7 працюють фахівці Черкаського обласного контактного центру. За березень тут отримали 7 930 звернень за номерами «гарячої лінії» ОДА та допомогли у їх вирішенні.

Найбільше телефонних дзвінків стосувалися евакуації, поселення та супроводу. Також зверталися щодо отримання гуманітарної та психологічної допомоги, отримання юридичних консультацій в кризовий період, соціального захисту населення та реєстрації ВПО та ін.

За словами керівниці обласного контактного центру Лариси Ходаковської, з 24 лютого Черкаський обласний контактний центр забезпечує функціонування «гарячої лінії» обласної державної адміністрації. Питання забезпечення її ефективної роботи перебуває на постійному контролі обласної державної адміністрації.

Пресслужба Черкаської ОВА

4й

2й

3й

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *