Інновації в дії: як платформа Classtime допомагає на уроках

колаж2_(1)Сучасний учитель ‒ це генератор ідей, організатор, режисер, який визначає ролі й процес навчання, поєднуючи традиційні та новітні методики. Він повинен знайти мотивацію для учнів та побудувати їхню діяльність так, щоб у них виникло бажання пізнавати й відкривати щось нове.

Нещодавно семикласники  школи №3-колегіуму на уроках зарубіжної літератури  працювали над тестами як інженери, що захопилися командною грою “Допоможіть міжнародній космічній станції” та “Побудуйте  парк розваг” у платформі Сlasstime.

Неймовірно приємно, коли технічні новації на уроках дають такий суперовий результат. Емоції дітей, результати індивідуальної роботи та співпраці в командах ‒ запорука мотивації, якісних знань, чудових оцінок та позивної атмосфери на уроці. Учні знають та радіють, що кожна відповідь ‒ внесок у спільний результат всього класу. Успіх вражає. А за Новою українською школою така форма роботи вважається найсучаснішою!

Світлана Павлик,

учитель української мови та літератури школи №3-колегіуму

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.