Сучасний учитель ‒ це генератор ідей, організатор, режисер, який визначає ролі й процес навчання, поєднуючи традиційні та новітні методики. Він повинен знайти мотивацію для учнів та побудувати їхню діяльність так, щоб у них виникло бажання пізнавати й відкривати щось нове.
Нещодавно семикласники школи №3-колегіуму на уроках зарубіжної літератури працювали над тестами як інженери, що захопилися командною грою “Допоможіть міжнародній космічній станції” та “Побудуйте парк розваг” у платформі Сlasstime.
Неймовірно приємно, коли технічні новації на уроках дають такий суперовий результат. Емоції дітей, результати індивідуальної роботи та співпраці в командах ‒ запорука мотивації, якісних знань, чудових оцінок та позивної атмосфери на уроці. Учні знають та радіють, що кожна відповідь ‒ внесок у спільний результат всього класу. Успіх вражає. А за Новою українською школою така форма роботи вважається найсучаснішою!
Світлана Павлик,
учитель української мови та літератури школи №3-колегіуму
Залишити відповідь