Формування в учнів предметних компетентностей на уроках обслуговуючої праці

IMG-1dd00f5159a561000ad85c3c23cca81a-V– У нашому навчальному закладі під час занять з трудового навчання фізична діяльність учениць поєднується з розумовою, адже дівчатам доводиться розв’язувати цілий ряд творчих завдань: це і конструювання виробів, розробка технологій їх виготовлення та інше, вважає Галина Попова, вчитель обслуговуючої праці школи №3-колегіуму.

В учениць, що працюють над проєктами,відбувається формування предметних проєктно-технологічних компетентностей: забезпечення знань про даний виріб, поглиблення знань з технології поетапного виготовлення та удосконалення процесу виготовлення виробу; інформаційно-цифрові: формування комунікативних, соціальних компетентностей, компетентностей продуктивної творчої праці; розвиток творчого підходу до вирішення завдань, конструкторські та дослідницькі навички.
Створюючи корисні речі, беручи участь в процесі продуктивній праці, дівчата відчувають себе учасниками виробництва. Вони починають по справжньому розуміти значення багатьох професій в нашому житті і вчаться поважати представників цих професій, роблять деякі висновки стосовно вибору своїх майбутніх професій.
Педагоги школи №3-колегіуму готують дітей до праці ще з перших років навчання. Форми і методи роботи, які вони використовують виховують в учнях працелюбність і старанність, акуратність, бережливість, відповідальність за доручену справу, любов і повагу до людей праці.

Г

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.