Формування комфортного освітнього середовища для дітей в класі з інклюзивною формою навчання

36944788_626812561019208_8580252374210183168_nКожна школа за своєю філософією повинна бути інклюзивною. Мета інклюзивного закладу освіти – надати всім учням можливість найбільш повноцінного соціального життя, активної участі в колективі, тим самим забезпечуючи найбільш повну взаємодію і турботу один про одного як членів співтовариства.

І школа №3-колегіум такою є! Ми приймаємо особистість кожної дитини, створюючи максимально сприятливе середовище для розвитку її потенціалу. Велику увагу приділяємо і архітектурній доступності та зручності.

Інклюзивне навчання в нашому закладі полягає в тому, що в звичайному 36985546_626812701019194_2604682590241685504_nкласі вчаться звичайні діти, просто деякі з них вчаться трішечки по-іншому. Взаємодія між усіма дітьми в інклюзивних класах сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків. Завдяки такій взаємодії діти вчаться природньо сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, вони стають більш чуйними, готовими до взаємодопомоги.

36985591_626812664352531_613796937367289856_n

 

 

Великого значення також ми надаємо командній роботі, адже лише тісна взаємодія вчителя, асистента вчителя, шкільного практичного психолога, логопеда та батьків дітей з особливими освітніми потребами сприяє тому, що наші учні почувають себе захищеними, впевненими в своїх силах та можливостях.

І вже 2-В та 4-А класи школи №3-колегіуму є прямим доказом того, що інклюзивна освіта є втіленням людської доброти, милосердя, дружби серед дітей.

36923038_626812677685863_8987353142874079232_n

Олена Кирилова,
класовод 2-В класу школи №3-колегіуму

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.