До Дня Пенсійного фонду у Смілі працювала «гаряча» лінія

телефон16 червня у Смілянському відділі обслуговування громадян (сервісного центру) працювала пряма “гаряча” лінія. На запитання громадян відповідала заступник начальника Смілянського відділу Алла Кірієнко.

До керівника звернулися 6 осіб.

Люди цікавились питаннями, пов’язаними з перерахунком пенсії у з’язку зі звільненням, визначенням права на пенсію, переліком документів, необхідних для призначення пенсії та підвищенням розміру пенсії з 1 травня 2020 року.

Також під час спілкування Алла Кірієнко акцентувала увагу на тому, що за допомогою послуги на вебпорталі Фонду — призначення пенсії в “один дотик”, можливо подання документів для оформлення пенсії дистанційно, в зручних для кожного умовах.

На всі питання було надано вичерпні відповіді та обґрунтовані роз’яснення щодо порушених питань.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *