Черкаси, Умань та Смілянський район – лідери за кількістю аварій

72881815_2473626016048793_1635676880944234496_o_resizeБезпечність водіїв, неуважність і дія за принципом «а раптом пронесе» збільшує статистику аварій, загиблих і травмованих. Як інформує видання «Вечірні Черкаси», із початку року по області сталося 2629 аварій (за статистикою ДТП, які оформлювала поліція), із яких 536 – із постраждалими.

У аваріях загинула 71 людина. А війна за ті ж дев’ять місяців забрала життя вісьмох черкащан. Лідери за кількістю аварій – м. Черкаси, Смілянський район і м. Умань. У динаміці перші позиції за зростанням аварійності – у Жашківського, Шполянського і Канівського районів.

По області є 23 місця концентрації ДТП: п’ять – на дорогах державного значення і 18 – у місті Черкаси. Місця концентрації ДТП визначають власники доріг – райдержадміністрації або служба автодоріг. Ними вважаються місця, де останні три повні календарні роки сталося чотири або більше ДТП чи три за останній повний календарний рік.

Так, це дамба через річку Дніпро, село Благодатне біля базарчика, колишній пост «Руська Поляна» – виїзд із міста Черкаси в напрямку Сміли, в районі 1 км автодороги Канів – Чигирин-Кременчук, в місті Умані в районі базарчику біля розвилки автодоріг Київ-Одеса і Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка.

За словами представника управління превентивної діяльності ГУ НП у Черкаській області Олега Єргакова, ДТП – це збіг обставин. І на це впливають як дорожні умови, так і спроможність водія вчасно зреагувати на зміни в дорожньому русі. Неможливо передбачити, коли водій сяде за кермо, хильнувши перед цим, або йому стане зле, або він говоритиме по телефону, або його засліпить фарами, або бабця не захоче пройти п’ять метрів до зупинки і буде перебігати дорогу, або водій не побачить пішохода, який іде в камуфляжній куртці. Варто говорити й про культуру водія.

На жаль, на даний час вплив на забезпечення безпеки дорожнього руху з боку поліції значно зменшився. На сьогодні функції патрульної поліції зводяться до нагляду за  дорожнім рухом за залишковим принципом – приїхали на місце аварії й оформили ДТП.

Через збільшення аварійності, в тому числі за участі автобусів, нині впроваджуються зміни в законодавстві. Так, набув чинності закон про великовагові перевезення, аби не було руйнування доріг, через що теж стаються ДТП, створюється дорожній фонд, на який акумулюються кошти, і які витрачаються саме на заходи безпеки дорожнього руху. Очікується, що з нового року запрацює автоматична фотофіксація – порушення водіїв можна фіксувати на камеру.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.