Черкаські податківці назвали найчастіші питання, з якими до них звертаються платники

Як повідомили в обласному управлінні ДПС, платники Черкаської області з початку року 63 рази зверталися на сервіс «Пульс» Державної податкової служби України. Усі звернення розглянуто, питання вирішені.пульс

Найчастіше черкащани зверталися з питань:
– щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС у Черкаській області – 26 звернень (41,2);
– щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 26 (41,2%).

Податівці нагадують черкащанам, сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення платників податків стосовно неправомірних дій та бездіяльності, або можливих корупційних правопорушень з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів ДПС.

Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном Контакт-центру ДПС 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5» або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.

Про результати розгляду Інформації заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, термін її опрацювання може бути подовжено.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *