Черкаські енергетики пояснили, навіщо проводять планові, позапланові та аварійні відключення світла

обленергоДля того, щоб кожен сумлінний споживач вчасно отримував якісну послугу з розподілу електроенергії, перед ПАТ “Черкасиобленерго” стоїть ряд завдань, над виконанням яких щодня працюють усі структурні підрозділи Товариства. Це – утримання в належному робочому стані електромереж, їх оновлення та модернізація, підвищення електробезпеки мереж як для персоналу, так і для споживачів, та головне – забезпечення безперебійного розподілу електроенергії споживачам, інформує прес-служба ПАТ «Черкасиобленерго».

Деякі роботи можна виконувати без відключення споживачів, але є і такі, які робляться виключно зі знеструмленням споживачів. Саме для цього у планах роботи ПАТ “Черкасиобленерго” та районів електричних мереж (РЕМів) є графіки планового відключення електроенергії. Для чого потрібні ці відключення?

обленерго_Чорнобривець– Будь-який механізм потрібно час від часу експлуатувати для того, щоб підтримувати в належному робочому стані, – пояснює заступник начальника по роботі з персоналом Центральної диспетчерської служби ПАТ “Черкасиобленерго” Дмитро Чорнобривець. – Тому, щоб перевірити стан ліній електропередачі та обладнання, зокрема трансформаторів, високовольтних вимикачів, підстанцій тощо, необхідно періодично їх знеструмлювати. У цей час наші працівники здійснюють, так би мовити, профілактичну діагностику їхнього технічного стану. Зокрема, якщо йдеться про лінії, то потрібно регулярно їх чистити, слідкувати, чи не пошкоджені проводи. Якщо про обладнання, то необхідно періодично перевіряти, чи працює воно у належному стані, чи всі деталі функціонують як слід і чи потрібно щось відремонтувати або замінити заздалегідь, аби уникнути поломки чи аварії.

Тобто планові відключення електроенергії здійснюються працівниками Товариства виключно для попередження виникнення тих чи інших аварійних ситуацій, що не залежать від зовнішніх факторів. Щодо аварійних відключень, то причини їх виникнення можуть бути різними: починаючи від стихійних явищ і закінчуючи людським фактором.

Інформацію про аварійні відключення можна отримати в кол-центрі за телефонами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.

– Хочу наголосити, що як планові, так і позапланові відключення електропостачання – це не примха працівників “Черкасиобленерго” або РЕМів, а стратегічно важливі заходи, спрямовані на діагностику, профілактику та попередження аварійних ситуацій, – акцентує Дмитро Чорнобривець. – Тому просимо споживачів із розумінням ставитися до цих мір, адже їхня головна мета – вжити всіх необхідних заходів задля забезпечення безперебійного електропостачання та безпеки населення.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.