Черкаські енергетики нагадують про зміни в роботі особистого кабінету у 2019 році

1549891930_1У зв’язку з реформою ринку електричної енергії, яка вступила в дію з 1 січня 2019 року, у роботі особистого кабінету ПАТ “Черкасиобленерго” відбулися деякі зміни. Енергетики нагадують, з початку поточного року ПАТ “Черкасиобленерго” надає послуги лише з розподілу електричної енергії, а постачає електроенергію споживачам ТОВ “Черкасиенергозбут”.
 
Тому з 1 січня 2019 року в особистому кабінеті споживач може отримати лише ту інформацію, яка стосується виключно розподілу електроенергії, зокрема:
1. Кількість спожитих кВт/год за місяць.
2. Історію зняття показів лічильника:
  – дата зняття;
  – безпосередньо покази лічильника;
  – ким були зняті покази.
3. Історію розрахунків за спожиту електроенергію (але тільки до 1 січня 2019 року, оскільки з початку поточного року цим займається ТОВ “Черкасиенергозбут”).
4. Пільги та субсидії, які було нараховано споживачу до 1 січня 2019 року.
5. Тариф на електроенергію, який діє для побутового споживача станом на сьогодні.
6. Форму, у якій можна передавати покази лічильника.
 
Усю інформацію, яка стосується нарахувань за спожиту електроенергію, пільги, субсидії та розрахунки Ви можете дізнатися в ТОВ “Черкасиенергозбут” за телефонами: (0472) 31-88-13, (0472) 31-65-74.
Прес-служба ПАТ «Черкасиобленерго»
Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.