Аферисти вигадують нові схеми, щоб отримати конфіденційну інформацію громадян

Голосовий фішинг — один із видів шахрайства, метою якого є виманювання довіреної інформації у користувача. Про це нагадують правоохоронці.

Уникайте автоматичних дзвінків. Ви відповіли на телефонний дзвінок і зрозуміли, що розмовляєте не з людиною, тому кладіть слухавку.

Шахрайство з голосовими підказками. Не відповідайте на голосові автоматичні підказки. Зловмисник може записати ваші голосові відповіді, щоб використовувати їх для шахрайських дій.

Не поширюйте конфіденційну інформацію. Ніколи не діліться особистою інформацією телефоном. У вас запитали ваш податковий номер чи будь-яку іншу особисту інформацію? Не забувайте, що державні установи, банки чи компанії, що видають кредитні картки, ніколи не запитуватимуть вашу особисту інформацію.

Злочинці намагаються зробити все, щоб отримати бажане і використовують для цього практично будь-які засоби використовуючи різні види шахрайства — вішинг, смішинг, фішинг.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.