А ваш роботодавець сплачує страхові внески?

Відповідно до Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-ІV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі – Закон), який набув чинності з 01 січня 2004 року, для нарахування пенсії визначальним є страховий стаж – період, за який роботодавцем або особою самостійно сплачено страхові внески до Пенсійного фонду України. Сплатили – є стаж, не сплатили – стажу немає.

Але роботодавець може піти на хитрість і не сплачувати страхові внески. Тобто запис в трудовій книжці є, а відрахувань немає, тож страховий стаж не зараховується, і цей період вже не буде враховуватися при призначенні пенсії.
Як же перевірити, чи зараховується страховий стаж?
Перший спосіб – це звернутися до Смілянського відділу обслуговування громадян з паспортом та реєстраційним номером облікової картки платника податків (ідентифікаційним кодом) і отримати з бази персоніфікованого обліку потрібну інформацію, зокрема: яку нараховували зарплату, скільки сплачено соціального внеску та скільки днів страхового стажу зараховано за певний місяць. Якщо у відповідних графах нулі – це тривожний сигнал: або роботодавець допускає помилки, або – не сплачує внески.
Другий спосіб: зареєструвавшись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua), з’являється можливість особисто переглядати стан відомостей про застраховану особу (виписка з системи персоніфікованого обліку) у період з 1998 року – і до теперішнього часу (саме з 1998 року органи Пенсійного фонду України почали збирати відомості до системи персоніфікованого обліку).

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.