Працівників соціальних служб вчили як ефективно взаємодіяти з клієнтом

bvpd_1_318 березня в Смілянському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді відбувся тренінг на тему: «Перша зустріч з клієнтом: техніки консультування, комунікація та технології зменшення опору клієнта». Спеціалісти центру  разом з Смілянським місцевим центром надання безоплатної вторинної правової допомоги говорили про спільне надання якісних соціальних послуг в місті і в першу чергу стояло питання про принципи та механізми надання консультування учасникам АТО, вимушено переміщеним особам та людям з особливими потребами.

Учасники ознайомились із моделями ефективної взаємодії з клієнтами, а це і п’яти крокова модель інтерв’ю, трикутник Карпмана, консультування, принцип Парето.

В свою чергу колектив Смілянського ЦСССМ висловив сподівання на подальшу плідну співпрацю між центрами, адже надання вчасної та якісної допомоги наших клієнтам – це завжди пріоритетний напрямок роботи.

Джерело: сайт Смілянського ЦСССМ

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.