Пасажирській службі Одеської залізниці 15 років

1 лютого працівники пасажирської служби Одеської залізниці відзначили 15-річчя від дня утворення свого відокремленого структурного підрозділу. У великому залізничному господарстві діяльність пасажирської служби охоплює усі основні напрямки, пов’язані з наданням транспортних послуг пасажиру при його поїздці з пункту відправлення до пункту призначення. В апараті служби працюють відділи: організації перевезень пасажирів, обслуговування пасажирів у поїздах, ремонту та експлуатації рухомого складу, фінансово-економічний, технічний, організації роботи вокзалів й інформаційно-розпорядчий, а також сектори: маркетингу, технологічного контролю, із забезпечення харчування пасажирів на вокзалах та у поїздах, обліку дохідних надходжень від перевезень. Окрім того, у складі служби функціонують структурні підрозділи: пасажирські вокзали Одеса-Головна, Миколаїв, Херсон, імені Тараса Шевченка, пасажирські вагонні депо Одеса-Головна та Миколаїв, вагонна дільниця ім. Т. Шевченка та вагонне депо Каховка. Колектив служби нараховує майже 6 тис. працівників. Високий професіоналізм багатьох з них відзначено на державному рівні, нагородами Міністерства інфраструктури України та Укрзалізниці:
вісім працівників відзначено знаком «Почесний працівник транспорту України», 18 працівників служби нагороджено  галузевою нагородою – знаком “Почесний залізничник”.

«Злагоджені зусилля працівників пасажирської служби спрямовані перш за все на те, щоб створити пасажиру комфортні умови поїздки, – зазначає начальник служби Юрій Тягнирядно. – Наші пріоритетні завдання – організувати якісне обслуговування на вокзалах і в поїздах внутрішнього й міжнародного сполучення, забезпечити цілісність багажу, безпеку руху й охорону праці у пасажирському господарстві, утриманні у належному технічному та естетичному стані пасажирських вагонів. Слід відзначити, що в нашому колективі працює багато висококваліфікованих, досвідчених спеціалістів, які не раз довели своє вміння професійно й оперативно вирішувати проблеми, що виникають».

У найближчих планах пасажирської служби Одеської залізниці – введення нового графіку руху пасажирських поїздів на 2013/2014 рр., продовження оновлення технічних засобів депо й вокзалів, реконструкція ряду пасажирських платформ, подальше удосконалення системи послуг на вокзалах та у поїздах.

 *Історична довідка:

 До 1932 руху обслуговування пасажирів у поїздах і підготовку вагонів у рейс контролювала служба руху залізниці. Згодом відбулося виділення спеціалізованих вагонних дільниць і депо – з підпорядкуванням структурних підрозділів вагонній службі. У 1936 році виділено пасажирські відділи у відділках (сьогодні – дирекції залізничних перевезень). З метою об’єднання структурних підрозділів, які безпосередньо займаються організацією обслуговування пасажирів у поїздах і на вокзалах, наказом начальника залізниці від 16.01.1998р. №11/Н з 1 лютого 1998 року на Одеській залізниці працює відокремлений структурний підрозділ «пасажирська служба».

Джерело: сайт Одеської залізниці

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.
Прочитать там о рынке недвижимости

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.