У будівельників гаряча пора

Будівельно-монтажне експлуатаційне управління №5, засноване разом з Одеською залізницею, нині налічує двісті шістдесят троє працівників і виконує роботи на об’єктах у п’яти областях України. Основне завдання колективу – виконання капітального та поточного ремонту, а також будівництво об’єктів інфраструктури залізничного транспорту, куди входять вокзали, перони, станції, службово-технічні приміщення та споруди.

Будівельно-монтажне експлуатаційне управління №5 має три виконробські дільниці, основна – номер один – на станції імені Тараса Шевченка, дві інші – на станціях Черкаси та Христинівка. Трудовий ритм колективу, як завжди, напружений, особливо влітку, щоб усе належно підготувати до зими. У планах цього року – виконати робіт власного господарства на 12,5 млн. гривень та до п’яти мільйонів як субпідрядник.

На балансі будівельно-монтажного експлуатаційного управління №5 перебуває 1091 будівля і споруда площею 372,38 тисячі квадратних метрів, у тому числі 52 вокзали, 46 постів ЕЦ, 11 будівель НУП, 18 вантажних складів, 94 котелень для забезпечення теплопостачання і технічних потреб залізниці. Серед основних завдань у літній сезон – швидко та якісно відремонтувати шиферні дахи або зробити нові із металочерепиці, утеплити фасади, встановити металопластикові вікна. Скажімо, нас будівельники запросили на дах, де вони роблять шатрову покрівлю.

Як зазначив начальник БМЕУ №5 Станіслав Лопатніков, вони уже практично відмовилися від старих технологій і перейшли на сучасні енергозберігаючі. Завдяки цьому минулої зими зекономили до 30 відсотків тепла – це суттєвий ефект, враховуючи, що вартість однієї гігакалорії складає 900 гривень.

До речі, металопластикові вікна, двері, перегородки та інші подібні вироби виготовляють на підприємствах служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд в Котовську та Херсоні. А на виготовленні металочерепиці, яку використовують транспортні будівельники, спеціалізується ще один структурний підрозділ служби – дорожньо-механічні майстерні в Одесі.

Реформування залізниці ставить перед колективом нові завдання. Зараз тут модернізують автотранспортну техніку, оновлюють парк. У планах на 2014 рік побудувати цех з виробництва полістеролу. Перспективи розвитку колектив окреслює відповідно до Програми реформування Укрзалізниці, що розрахована до 2019 року і реалізується поетапно. Цього року БМЕУ виконало ремонтно-будівельних робіт на 5806 тис. грн., в т.ч. власними силами – на 5476 тис. грн., а заплановано на 6319 тис. грн. Минулоріч БМЕУ №5 посіло друге місце у галузевому змаганні серед колективів Одеської залізниці й надалі колектив налаштований бути в числі кращих.

Юлія ХАРЧЕНКО

no images were found

.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *