У Смілянському відділі ПФУ працювала «гаряча» телефонна лінія

Алла Кірієнко15 жовтня відповідала на дзвінки прямої «гарячої» телефонної лінії заступник начальника Смілянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Алла Кірієнко.

Загалом, протягом години звернулися 4 смілян.

Дозвонювачі цікавились питаннями, пов’язаними з перерахунком пенсії у з’язку зі звільненням, визначенням права на пенсію, переліком документів, необхідних для призначення пенсії.

Також під час спілкування Алла Кірієнко акцентувала увагу на тому, що карантин — час отримання послуг дистанційно, за допомогою Вебпорталу Фонду не виходячи з дому.

Громадяни, які зареєструвалися в особистому кабінеті на Вебпорталі, можуть отримувати персональні дані щодо страхового стажу, заробітної плати, подати документи для призначення пенсії в “один дотик”, та інше.

На всі питання додзвонювачі отримали вичерпні відповіді та роз’яснення.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.