23 квітня в Смілянському коледжі харчовиххтехнологій НУХТ влаштували «Конкурс на кращу рекламу» серед студентів другого курсу спеціальностей «Маркетинг» та «Менеджмент», під керівництвом викладачів Л.Є. Орленко та Т.К. Чубін.
Студенти представляли свій товар. Для цього придумали свої торгові марки, розробили рекламу та продумали презентацію товару. Так, майбутні маркетологи представили сосиски «Козацькі» від ТМ «Чабанівські», менеджери – сосиски «Капітанські» від ТМ «Шестерняцькі».
Команду маркетологів вичзначили журі та глядачі. Завдяки таким заходам студенти, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг» та «Менеджмент», розуміють та на практиці бачать, що успіх товару залежить від його презентації та вдалого маркетингу, і реклама є важливою складовою у свідомості споживача.
У коледжі привітали учасників з набуттям професійного досвіду та побажали подальих успіхів у навчанні.
Залишити відповідь