Податківці пропонують платникам спілкуватися через Електронний кабінет

Сучасні електронні сервіси ДПС України забезпечують дистанційне спілкування з податковою службою, зокрема дають змогу здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Про це зазначила в.о. начальника ГУ ДПС у Черкаській області Тетяна Харьковська. Для листування через Електронний кабінет необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи через Е-кабінет.

Щоб подати Заяву, необхідно:
1. Отримати кваліфікований електронний підпис.
2. Зайти до приватної частини Електронного кабінету платника податків (cabinet.tax.gov.ua).
3. У меню «Ведення звітності» натиснути кнопку «Створити», при цьому обрати період, у якому подається заява.
4. Заповнити заяву, зазначити електронну адресу.
5. Підписати заяву електронним підписом та відправити її.
6. Перевірити отримання документу ДПС (надходження квитанції № 1 в розділі «Вхідні/Вихідні документи»). Наступна квитанція № 2 з позитивним результатом обробки вказує на прийняття заяви.

Заповнюючи, потрібно використовувати необхідні форми:
● форма J1391602- для юридичних осіб;
● форма F1391602- для фізичних осіб.

Довідково:
Листування контролюючих органів із платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет. На електронну адресу платника податків надходить повідомлення про вид документа, дату та час його надсилання в Електронний кабінет.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.