Якість комунальних послуг для смілян важливіша, ніж їхня вартість

12

Більше 50% жителів міста Сміла задоволені якістю тепло- і водопостачання, які надає ТОВ «СмілаЕнергоІнвест». Про це свідчать дані дослідження, проведеного ДП «Агентство розвитку ЖКГ». Визначаючи головні критерії якості наданих послуг теплопостачання, сміляни однозначно надали перевагу дотриманню температурного режиму. На другому місці – неперервність теплопостачання. При цьому найменш важливим критерієм виявилася вартість послуг.

Зважаючи на загальний високий рівень задоволеності якістю наданих послуг, 72% респондентів не планують встановлювати індивідуальні пункти опалення. Автори дослідження роблять висновки, що основна хвиля перепідключень пройшла.

При оцінці послуг із водопостачання, наданих підприємством, найважливішим критерієм було названо якість води. Графік подачі води виявився мало важливим.

Відповідальність за неналежну якість комунальних послуг сміляни покладають передусім на постачальника послуги, другим відповідає міський голова.

Довідка: ТОВ «Сміла Енергоінвест» – інноваційне комунальне підприємство в Україні. Основна мета – забезпечення населення та організацій м. Сміла якісними та надійними послугами централізованого теплопостачання.

Послугами ТОВ “Сміла Енергоінвест” користуються більш ніж 90 відсотків населення міста, а також 540 підприємств та організацій.

Діловий регіон

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *