У рейс на нових автобусах

Нині у колективі більше 150 працівників. І це не лише водії, а й спеціалісти, які готують машини в рейси, здійснюють необхідний облік, дбають про умови праці та безпеку в дорозі. Щодня  автобуси АТП-17128  виконують понад 300 міських рейсів, 109 – у приміському напрямку та багато замовлень, обслуговують також міжміські маршрути на Київ та Умань.

Колектив АТП-17128 вважає основним завданням і критерієм своєї роботи оновлення рухомого складу, прагне його виконати, як би складно не було. Щороку тут знаходять можливість купувати транспортні засоби.

Скоротили витратні ЛАЗи, що працювали на маршрутах. Замінили більш економічними ПАЗами-4234, 3254-07. Це автобуси, що витрачають менше пального, комфортніші та мають належний естетичний вигляд, – презентує новенькі автобуси директор АТП П.І. Даценко. – Маючи такі машини, менше доводиться витрачати коштів і часу на ремонт і обслуговування. Автобуси – це ще й культура обслуговування, умови роботи водійського складу, зручність і безпека пасажирів. Хочеться, щоб було якнайменше нарікань на роботу транспорту, щоб в автобусах було чистенько, тепленько, щоб поїздка не псувала нікому настрою. Тому стараємося купувати побільше машин. Цього року купили п’ять автобусів, значно більше, ніж у минулі роки. Як ви знаєте, відбулося підвищення тарифів на проїзд, пасажири це болісно сприйняли, але автопідприємству це дозволило підвищити якість роботи, придбати ті ж автобуси. Впевнений, буде транспорт в належному стані – буде краще і водіям, і пасажирам.
За придбанням транспортних засобів АТП-17128 випередило своїх колег-конкурентів по місту, зважаючи на те, що його ПАЗи придбані у 2013 році.
– Автомобілісти беруть на себе увесь тягар перевезень, – говорить директор. – Саме вони здійснюють величезну кількість рейсів, обслуговують різні маршрути, які сьогодні не можна назвати легкими. Пишаємося тим, що наш колектив стабільний, працює без зривів. Керівний склад підприємства має по 20 і більше років трудового стажу. До працівників немає претензій, цінуємо і поважаємо кожного.
Автомобілісти говорять: маршрутів легких не буває, кожен складний по-своєму. І для того, щоб виконувати свою роботу якісно, недостатньо знати усі «викрутаси» доріг, нюанси маршрутів і свій «автобус», як кажуть, в деталях, украй важливим є вміння знаходити спільну мову з людьми, відчувати настрій пасажирів. Скажімо, серед водіїв АТП-17128 «найпрестижнішим» вважається маршрут №30. Тут завжди багато пасажирів, дорога більш-менш, але водночас він чи не найдовший за протяжністю, у «час пік» завжди переповнений, тому є й найскладнішим. Особливої толерантності, уважності вимагає від водія маршрут №3. Пасажири тут переважно літні люди, пільговики. Доходів від таких рейсів майже немає, та й курсує він далеко не центральними вуличками. Але треба бачити, з яким нетерпінням його виглядають бабусі. Цей маршрут для них, як сімейний лікар. Варто зазначити, що віднедавна на маршруті «трієчки» їздить новенький ПАЗ. Цього року проведена також заміна транспорту на пільговому маршруті №5.
У належному стані АТП-17128 прагне підтримувати увесь рухомий склад, незалежно від терміну його експлуатації. Власними силами тут здійснюють капітальний ремонт машин, ремонтують двигуни, ходову частину, виконують інші роботи, пов’язані з технічним обслуговуванням. Непрості завдання виконують працівники цеху обладнання для ремонту кузовів. Від майстерності й кваліфікації цих людей залежить естетичний вигляд. Можна сказати, вони створюють «обличчя» автобуса. Словом, автомобілісти ­роблять усе можливе в умовах підприємства, аби автобуси після ремонту виїжджали в рейс як новенькі.
Незважаючи на передсвятковий настрій директор автопідприємства Петро Даценко не обходить тем про наболіле, бо, звісно, є проблемні питання, передусім пов’язані з фінансовим навантаженням.
– Проблемними залишаються пільгові перевезення, – не приховує стурбованості керівник. – Невчасно і не в повному обсязі отримуємо за них субвенцію держави. За 10 місяців недоотримали більше 700000 гривень. Практично вся сума не профінансована казначейством. На ці кошти могли б придбати ще більше рухомого складу, почувалися б більш упевнено. Працюємо в напруженому стані. Не все ладиться з опаленням, маємо індивідуальне газове – одне на майстерню та адмінприміщення, але немає коштів, щоб його ввімкнути. Втім, наше підприємство залишається одним із найбільш стабільних в області.

Юлія ХАРЧЕНКО

no images were found

.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *