На СЕМЗ розробляють машини нового типу

Як повідомляють на ПАТ «НВП»СЕМЗ», який спеціалізується на виготовленні, модернізації та ремонті електричних машин рухомого складу залізничного транспорту, тут працюють над розробкою нового типу машин. На підприємстві планують випускати індукторні електричні машини.

Один із плюсів цих машин – відсутність колектора. Адже серед проблем, що обмежують термін служби машин постійного струму, – це знос колектора і щіток, проблеми комутації. Простота конструкції нових машин мінімізує витрати щодо їх ремонту. Передбачається, що в індукторних електричних машинах збільшиться термін пробігу між ремонтами. Розрахунки показують, що при застосуванні якісних підшипників з підвищеними навантажувальними властивостями та сучасних мастил, пробіг, скажімо, тепловоза, без ремонту двигуна можна довести до 600 тисяч кілометрів. Нині ця цифра сягає 300 тисяч. Є й інші переваги, які дають відчутну економію коштів, що вигідно споживачеві.
– Ми активно працюємо над новим типом машин – індукторні електричні машини, – коментує голова правління ПАТ «НВП “Смілянський електромеханічний завод” Олександр Клєвлін. – Переваги цих машин – менша вага на одиницю потужності, простота конструкції. Такі машини вимагають мінімального ремонту, а відтак – мінімальних витрат на обслуговування. У нових машин ККД вищий, ніж у машин, які ми нині виробляємо. На спеціалізованій виставці у Москві, що проходила у вересні, ми представили дослідні зразки індукторних генераторів та індукторних двигунів. Багато фахівців цікавилося новим видом нашої продукції.

Джерело: «Економіка сьогодення»

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *