Готуй сани влітку: ТОВ «Сміла Енергоінвест» розкаже про теплопостачання кожному мешканцю Сміли

ТОВ «Сміла Енергоінвест» розпочало систематичні зустрічі з мешканцями міста – споживачами послуг теплопостачання.

Подібні зустрічі є унікальними серед смілянських підприємств, що надають послуги ЖКГ. Робоча група «Сміла Енергоінвесту» у складі керівництва на чолі з заступником директора Шовкуном Андрієм Григоровичем та технічних спеціалістів 4 червня завітала до мешканців будинків по вул. Леніна, 44, 46, 48, та Леніна, 49, 51, 55
Подібні зустрічі для мешканців Сміли стали справжньою подією, адже практика спілкування на теми ЖКГ для смілянських комунальних підприємств відсутня. Мешканці звикли, що запитання залишаються без відповіді, а проблеми накопичуються, як сніжний ком.

Зустріч за адресою вул. Леніна, 48

Питання, що піднімались під час зустрічі та найбільше хвилювали мешканців будинків, стосувались нарахування субсидії за теплову послугу та прочистки батарей, які не промивались більше 15 років. Як зауважив технічний директор Юрій Гурома, в тепломережі відбуваються планові гідравлічні випробування системи, а от за стан внутрішньобудинкових комунікацій відповідає балансоутримувач – тобто ЖЕК. Він має надавати звіт щодо прочистки комунікацій.
Від мешканки будинку по вул. Леніна, 46 безпосередньо під час зустрічі була прийнята заявка на перевірку стану теплової мережі, адже на початку минулого опалювального сезону батареї ставали теплими лише через 2 тижні після запуску опалення. Питання мешканки буде перевірене відразу тільки-но розпочнеться новий опалювальний сезон: до неї з візитом завітають фахівці теплової інспекції.
Керівництво ТОВ «Сміла Енергоінвест» бере кожну проблему, яка входить у межі його відповідальності, під свій контроль і обіцяє звітувати по вирішенню кожного питання!

Зустріч за адресою вул. Леніна, 51100_4942

На другій зустрічі мешканці підготували не менш цікаві запитання. Піднімалось питання якості обслуговування абонентів. Керівництво компанії з цього місяця ввело в дію «гарячу» телефонну лінію з номером (04733) 5-07-37. Відтепер за цим телефоном можна звернутись за вирішенням проблем із теплопостачанням і отримати відповідь у найкоротший термін.
Турбували мешканців питання зношених трубопроводів та відсутності теплоізоляції. У відповідях заступник директора підприємства Шовкун Андрій Григорович зауважив, що найближчим часом планується заміна великої ділянки трубопроводу в Смілі за кошти «Сміла Енергоінвесту», наразі погоджується кошторис.
Питання прочистки труб та батарей, яке піднімалось і на першій зустрічі, мало своє продовження. Була висловлена пропозиція мешканців завчасно попереджати про наповнення систем водою, аби іще до початку опалювального сезону ЖЕК встигав зробити прочистку батарей та промивку труб. Спеціалісти компанії прийняли цю пораду до виконання.
Питання установки лічильників на будинки – популярне серед мешканців, адже за допомогою лічильників значно скорочуються суми оплат за тепло. Спеціаліст теплової інспекції Борис Рижков вніс роз’яснення, що лічильник може встановити ЖЕК або ОСББ за кошти мешканців.
Було поставлене запитання щодо тимчасового відключення котельні при температурі вище +8°С. Технічний директор Юрій Гурома пояснив, що котельні працюють в автоматичному режимі і температурний графік котельні передбачає подібні відключення, тому немає приводу для хвилювання, адже температура в системі через це не понижується.
Насамкінець постало актуальне питання договорів з теплопостачальною організацією. Мешканці нарікали підприємству на дрібний шрифт договору. Висновки зроблені – вже з червня будуть надруковані нові примірники договорів більшим шрифтом.
Підводячи підсумок перших зустрічей «Сміла Енергоінвесту» зі смілянами, відмітимо, що вперше за багато років до мешканців прийшли фахівці, які можуть вислухати запитання та грамотно проконсультувати з питань теплопостачання. Зворотний ефект також є: фахівці підприємства отримують зріз проблем по кожному будинку для роз’яснення, практичних рекомендацій, а подекуди і швидкого реагування на запити громадян.
З наступного тижня компанія обіцяє публікувати запитання і відповіді по кожній зустрічі на офіційному сайті компанії та оголосити дати наступних зустрічей з мешканцями.

Поки готувався матеріал, до «Сміла Енергоінвесту» звернулась мешканка будинку по вул. Леніна, 51 і подякувала за замінений люк у дворі будинку та за швидку реакцію по гарячій лінії! Так тримати!

Леся Степаненко
спец. кор.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *